Sunday, May 18, 2014

I'm in the basement, you're in the sky

Dress, spiked choker and velvet choker: Made by me

Ayer a la noche me dediqué un rato a cambiar un poquito el blog, esta vez fue el turno del fondo, que si bien me gusta blanco y simple, creo que ya era hora de un cambio, tengo miles de fotos de flores guardadas, asique empeze a editar una y otra y probar hasta encontrar la indicada, y me encantó el resultado, ahora espero no cansarme pronto haha. Con respecto al outfit, es casi todo hecho por mi, me re gusta la estampa del vestido y como queda en la piel. En fín, que tengan un lindo domingo de frío ♡
~
I took some time to change my blog a little last night, specially the background, I felt it needed a change, even when I liked it white and simple though. so I looked for all the pictures of flowers I have on my computer and started to try different options and editing them until I found the right one and I love the result, now I hope to not get tired of it soon haha. About the outfit, I made the dress and the chokers, I really like the print of the dress, it's a beautiful fabric. Anyways, have a good sunday!



24 comments:

  1. Beautiful outfit! <3
    Xx
    Rhea
    www.fuss.co.in

    ReplyDelete
  2. Great dress, great hair and great make-up ! :))

    ReplyDelete
  3. One of my favourite bands on the earth presented with a beautiful song on your blog. Perfect.
    And oh.
    I fell in love with your dress.

    ReplyDelete
  4. Maravilhosa! seu vestido ficou perfeito, eu teria feito o mesmo modelo com o mesmo tecido se soubesse costurar :p desculpe escrever em português, sou brasileira e não falo espanhol, mas ainda irei a Argentina!
    Acompanho sempre teu blog :)

    http://hippiegrungerajneesh.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  5. I really like your new blog background picture. :)
    And you look so, so cool,
    that dress has the most amazing pattern
    and I love how you've styled it with those overknee socks.

    dearmisscoco.blogspot.de

    ReplyDelete
  6. lovely dress and background that go great together )

    ReplyDelete
  7. Ay, me encantan los vestidos que haces! el corte es perfecto, y el estampado tambien.
    creo que te comente mil veces que tu pelo es lo mejor jajaj.
    xo, camo
    child-syrup.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Esas telas locas y hermosas que sacás de la galera me encantan. Te aclaraste el pelo de nuevo?
    mortem blonde

    ReplyDelete
  9. que hermoso vestido es tan noventero! te ves divina! ;)

    ReplyDelete
  10. Nice dress!

    http://theragdolls.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  11. love your dress
    http://amandachic.com/blog/dolores-promesas-opening-in-vigo.html

    ReplyDelete
  12. Omg, you are so pretty. And this outfit is great!

    http://industrialbarbie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Quiero ver ya tu colección y las cosas hechas por vos!
    Al final el experimento de la remera en sal fue un fiasco, no funciono :(
    Me encantó el outfit <3 besotes Jenn!

    Ivi || The Closet blog
    http://www.the-closet.com.ar

    ReplyDelete
  14. You are the perfect combination of creepy and cute. Also nice job on the choker and the dress, you did an awesome job! ^-^

    Glitterous Clitoris

    ReplyDelete
  15. Me encanta tu blog amiga, es re genial, un gusto pasar por aquí, tu sitio es una genial combinación entre moda y música, saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    ReplyDelete
  16. Great Post. You are having really Lovely Blog. Keep visiting my blog. I will too. Dear
    Dear, I am following your lovely blog. Hope you will follow back. xxx
    my blog new post up, click it & comment

    ReplyDelete
  17. Amazing dress. Love the new layout

    ReplyDelete
  18. beautiful job on the dress, love the print you picked for it.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wow great look!!! I love your style
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ReplyDelete