Saturday, November 16, 2013

I was moving through the silence without motion, waiting for you.

Pulsar 1919 Leggings: c/o Lovelysally | Shirt and Necklace: Made by me | Sunglasses: Asos | Hat: Nina Piu | Creepers: Ebay

Estas leggings son mis favoritas, la estampa y la tela son perfectas y además son re comodas. 
Las quería desde que salieron, por eso me puse re feliz cuando Lovelysally me contactó, fue lo primero que elegí :3
La remera y el collar los hice hace bastante, la remera tiene un corte en el cuello y unas costuras en la parte de adelante y el collar es de amatista.
.
These are my favorite leggings, the print and the fabric are perfect, and they're super comfortable. 
I wanted them since they were released, that's why I was really happy when Lovelysally contacted me to make a collaboration, these leggings were my first choice!
The shirt and the amethyst necklace are made by me, the shirt has a cut in the collar and some seams in the front part.


20 comments:

  1. you're legs are perfection, also the outift >>>>>

    ReplyDelete
  2. I'm in love with the whole outfit *___*

    ReplyDelete
  3. Those leggings are absolutely amazing, they look so good on you! xx

    ReplyDelete
  4. Love them leggings xx

    http://stylesamples.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Love this entire look! So cool. x

    http://moiraparton.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. just love your legging! Amazing look!
    xx
    http://lovely-utopia.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  7. i'm in love with this leggings! *_*

    ReplyDelete
  8. Quedé enamorada de estas fotos, es un outfit absolutamente perfecto que va increíble contigo, tu pelo, todo.
    Me encantaron las leggings.
    Buen fin de semana!

    ReplyDelete
  9. Siempre me llamaron la atención las calzas de lovelysally, solamente las vi en fotos pero se nota a la legua que son de una calidad buenísima. Me encanta este conjunto, puro negro y super simple ♥
    Besote!

    ReplyDelete
  10. Me encanta el look, como todos los que publicas jaja
    esas leggings son hermosas, me diste antojo jaja
    Un beso!

    ReplyDelete
  11. You look amazing! <3 In love with those leggings!
    Xx
    Rhea
    http://fuss.co.in

    ReplyDelete
  12. Your hair is so stunning! xx

    blancheneve.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Qué leggings tan geniales <3
    No me extraña que fueran lo primero que pediste, menuda suerte =)
    Besos!
    http://muerdelaespina.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  14. really fucking love your leggings <3

    ReplyDelete
  15. love your blog and all your outfits. and that's one of my joy division favorite music.

    saradias,
    velvetchanel.blogspot.pt

    ReplyDelete